KRITIKA PROSVETNOG UMA KRITIKA PROSVETNOG UMA
AKADEMSKA KNJIGA

KRITIKA PROSVETNOG UMA

Šifra artikla: 390472
Isbn: 9788662635105
Autor : Predrag Krstić
Bilo da je reč o navodno samoevidentnoj poželjnosti sticanja znanja i njegovoj emancipatorskoj misiji, o doprinosu obrazovanja ustanovljenju uzorne zajednice, o humanističkim i neohumanističkim vizijama čoveka koje obrazovanje smatraju njegovim ključnim svojstvom, oslonjena na nasleđe koliko i na savremene teoretizacije obrazovanja, Kritika prosvetnog uma dosledno demontira „narative“ koje takvim i sličnim koncepcijama leže u osnovi i, zalažući se za ono što se odnedavno naziva multidisciplinarnost i poliperspektivizam, artikuliše slojeve koji samu ideju obrazovanja, kao i njenu „implementaciju”, čine u sebi antinomičnom. Takvo zalaganje, međutim, niukoliko ne treba shvatiti kao odustajanje od nastojanja da se složena konstrukcija (razumevanja) obrazovanja izloži u svoj njenoj diskurzivnoj, istorijskoj i društvenoj polivalentnosti, već kao obnovljen poziv na njeno promišljanje. Vernost tradiciji obrazovanja opravdava tek kardinalno dovođenje u pitanje samog obrazovanja. Ono zahteva polaganje računa o svim ulozima koji su dosad stavljani na obrazovanje i otvorenost za izazove koje globalne opasnosti i nove tehnologije stavljaju pred njega.
O autoru: postoji, ali stavite novu
Predrag Krstić je viši naučni saradnik na Institutu za filozofiju i društvenu teoriju Univerziteta u Beogradu i redovni profesor na Fakultetu za medije i komunikaciju Univerziteta Singidunum u Beogradu. Pored šesnaest teorijskih knjiga i brojnih članaka, monografskih studija i uredničkih priloga u akademskim publikacijama, autor je i dve knjige poezije i jednog romana.
0,00 EUR
17,41 EUR
Cijena na sajtu: 15,67 EUR
Ušteda: 1,74 EUR
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Rok isporuke:
Isporuka: 20.09.2024.
Isporuka: 20.09.2024.
Pomoć
Bilo da je reč o navodno samoevidentnoj poželjnosti sticanja znanja i njegovoj emancipatorskoj misiji, o doprinosu obrazovanja ustanovljenju uzorne zajednice, o humanističkim i neohumanističkim vizijama čoveka koje obrazovanje smatraju njegovim ključnim svojstvom, oslonjena na nasleđe koliko i na savremene teoretizacije obrazovanja, Kritika prosvetnog uma dosledno demontira „narative“ koje takvim i sličnim koncepcijama leže u osnovi i, zalažući se za ono što se odnedavno naziva multidisciplinarnost i poliperspektivizam, artikuliše slojeve koji samu ideju obrazovanja, kao i njenu „implementaciju”, čine u sebi antinomičnom. Takvo zalaganje, međutim, niukoliko ne treba shvatiti kao odustajanje od nastojanja da se složena konstrukcija (razumevanja) obrazovanja izloži u svoj njenoj diskurzivnoj, istorijskoj i društvenoj polivalentnosti, već kao obnovljen poziv na njeno promišljanje. Vernost tradiciji obrazovanja opravdava tek kardinalno dovođenje u pitanje samog obrazovanja. Ono zahteva polaganje računa o svim ulozima koji su dosad stavljani na obrazovanje i otvorenost za izazove koje globalne opasnosti i nove tehnologije stavljaju pred njega.
O autoru: postoji, ali stavite novu
Predrag Krstić je viši naučni saradnik na Institutu za filozofiju i društvenu teoriju Univerziteta u Beogradu i redovni profesor na Fakultetu za medije i komunikaciju Univerziteta Singidunum u Beogradu. Pored šesnaest teorijskih knjiga i brojnih članaka, monografskih studija i uredničkih priloga u akademskim publikacijama, autor je i dve knjige poezije i jednog romana.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija PEDAGOGIJA
Autor Predrag Krstić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač AKADEMSKA KNJIGA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2024
Format14,5x20,5
Strana392

Slični proizvodi

Sveobuhvatni pristup metodici nastave druđtvneih predmeta koji objašnjava teorijske osn...
5,87 EUR
6,53 EUR
Veoma značajna tema za svakodnevni život i opstanak o kojoj pišu iz različitih perspekt...
8,43 EUR
9,36 EUR
Zbornik radova koji tematski i interdisciplinarno obajšnajva problem stida. 24 autora p...
8,81 EUR
9,79 EUR
Verska nastava u školi predstavlja vredan dopirnos pedagoškoj nauci kao i sociologiji, ...
4,95 EUR
5,50 EUR
Digitalna pismenost je priručnik u kojem čitalac može pronaći odgovore na osnovna pitan...
10,71 EUR
11,90 EUR
Program Životne vrednosti, koji je u osnovi ovog priručnika, namenjen je vaspitačima, u...
10,71 EUR
11,90 EUR
Za stalan napredak celokupnog obrazovnog sistema, nastava ima krucijalan značaj. Monogr...
14,33 EUR
15,92 EUR
Nevena Lovrinčević, psiholog s više od trideset godina kliničke prakse, autorka je i vo...
7,92 EUR
8,80 EUR
Revolucionarna studija koja dokazuje da projektno učenje u radu sa decom mlađeg uzrasta...
21,55 EUR
23,95 EUR
Priručnik predstavlja brojne kreativne načine za rad na razvoju rane pismenosti s decom...
8,55 EUR
9,50 EUR
Cilj ovog priručnika je da pomogne učiteljima i nastavnicima koji u okviru redovne nast...
8,91 EUR
9,90 EUR
PEDAGOGIJA 278031
Autor : Filip Merije
Rok: 20.09.2024
16,65 EUR
18,50 EUR
Pomoć