DNEVNIK ČITANJA 1-4 DNEVNIK ČITANJA 1-4
VULKAN ZNANJE

DNEVNIK ČITANJA 1-4

Šifra artikla: 370760
Isbn: 9788610037326
„DNEVNIK ČITANJA” zamišljen je kao dodatno nastavno sredstvo u kome će učenici od prvog do četvrtog razreda voditi beleške dok čitaju dela iz domaće lektire i tako se pripremaju za časove analize književnih dela.

„DNEVNIK ČITANJA” je u potpunosti zasnovan na Planu i programu nastave i učenja za prvi, drugi, treći i četvrti razred, a svi nalozi i zadaci dati su tako da se na osnovu njih ostvaruju ishodi propisani Planom i programom.

Ideja vodilja prilikom stvaranja dodatnog nastavnog sredstva bila je da se učenicima omogući lakše pripremanje za časove obrade književnih dela, tj. da se posredstvom programiranog, ciljanog čitanja dođe do analize sadržaja, kao i da se učenici osnaže da sami preuzmu aktivnu ulogu u kreativnom istraživanju svojih sposobnosti, mogućnosti i svog izražavanja. Zamisao autora je bila da se na ovaj način populariše čitanje, da se učenici dodatno motivišu, te da se probudi ljubav prema književnosti i stvaralaštvu.

„DNEVNIK ČITANJA” je sastavljen iz tri dela:

Prvi deo posvećen je analizi književnih dela iz domaće lektire, kroz metodički vođena pitanja i naloge koji su u potpunosti prilagođeni uzrastu i saznajnim mogućnostima učenika.

U drugom delu „Dnevnika” učenik se pojavljuje u ulozi čitaoca književnih dela, ali dobija i novu ulogu, postaje sam autor „Dnevnika”. On treba da osmisli svoj dnevnik, da po preporučenom obrascu kao autor osmisli pitanja i analizira književno delo iz dodatnog izbora lektire ili svoje omiljene knjige koje čita u slobodno vreme.

Na kraju „Dnevnika” nalazi se Podsetnik na književne pojmove, koji će omogućiti učeniku da se priseti pojmova koje je već usvojio na časovima srpskog jezika, te da lakše popuni „DNEVNIK ČITANJA”.

Učenici su pomoću ovog dodatnog nastavnog sredstva podstaknuti da istražuju, ispituju i samostalno rešavaju problemske zadatke. „Dnevnik” pruža mogućnost učenicima da kroz date sadržaje sistematizuju svoja znanja, ponavljaju usvojeno i primene naučeno.

Posebna pažnja posvećena je nalozima kojima se razvija kritičko mišljenje učenika, kao i onima kojima se povezuje sadržaj književnog dela sa savremenim temama i učeničkim iskustvom, što doprinosi trajnijem usvajanju znanja.
0,00 EUR
6,83 EUR
Cijena na sajtu: 6,14 EUR
Ušteda: 0,69 EUR
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Rok isporuke:
Isporuka: 06.12.2024.
Isporuka: 06.12.2024.
Pomoć
„DNEVNIK ČITANJA” zamišljen je kao dodatno nastavno sredstvo u kome će učenici od prvog do četvrtog razreda voditi beleške dok čitaju dela iz domaće lektire i tako se pripremaju za časove analize književnih dela.

„DNEVNIK ČITANJA” je u potpunosti zasnovan na Planu i programu nastave i učenja za prvi, drugi, treći i četvrti razred, a svi nalozi i zadaci dati su tako da se na osnovu njih ostvaruju ishodi propisani Planom i programom.

Ideja vodilja prilikom stvaranja dodatnog nastavnog sredstva bila je da se učenicima omogući lakše pripremanje za časove obrade književnih dela, tj. da se posredstvom programiranog, ciljanog čitanja dođe do analize sadržaja, kao i da se učenici osnaže da sami preuzmu aktivnu ulogu u kreativnom istraživanju svojih sposobnosti, mogućnosti i svog izražavanja. Zamisao autora je bila da se na ovaj način populariše čitanje, da se učenici dodatno motivišu, te da se probudi ljubav prema književnosti i stvaralaštvu.

„DNEVNIK ČITANJA” je sastavljen iz tri dela:

Prvi deo posvećen je analizi književnih dela iz domaće lektire, kroz metodički vođena pitanja i naloge koji su u potpunosti prilagođeni uzrastu i saznajnim mogućnostima učenika.

U drugom delu „Dnevnika” učenik se pojavljuje u ulozi čitaoca književnih dela, ali dobija i novu ulogu, postaje sam autor „Dnevnika”. On treba da osmisli svoj dnevnik, da po preporučenom obrascu kao autor osmisli pitanja i analizira književno delo iz dodatnog izbora lektire ili svoje omiljene knjige koje čita u slobodno vreme.

Na kraju „Dnevnika” nalazi se Podsetnik na književne pojmove, koji će omogućiti učeniku da se priseti pojmova koje je već usvojio na časovima srpskog jezika, te da lakše popuni „DNEVNIK ČITANJA”.

Učenici su pomoću ovog dodatnog nastavnog sredstva podstaknuti da istražuju, ispituju i samostalno rešavaju problemske zadatke. „Dnevnik” pruža mogućnost učenicima da kroz date sadržaje sistematizuju svoja znanja, ponavljaju usvojeno i primene naučeno.

Posebna pažnja posvećena je nalozima kojima se razvija kritičko mišljenje učenika, kao i onima kojima se povezuje sadržaj književnog dela sa savremenim temama i učeničkim iskustvom, što doprinosi trajnijem usvajanju znanja.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija SRPSKI JEZIK
Autor Svetlana Kurćubić Ružić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač VULKAN ZNANJE
Pismo Ćirilica
Povez Broš
Godina2022
Format14,5x20,5
Strana136

Slični proizvodi

Srpski kao strani jezik nastao je iz želje da pomognemo učenicima u učenju srpskoga jez...
10,59 EUR
11,77 EUR
Bukvar sa nastavnim listovima podeljen je na tri zasebne udžbeničke jedinice – Od linij...
15,58 EUR
17,31 EUR
Čitanka je deo udžbeničkog kompleta za prvi razred, koji sadrži još i Bukvar iz tri del...
9,35 EUR
10,39 EUR
Radni listovi za srpski jezik za prvi razred započinju grafomotoričkim vežbama, potom s...
6,14 EUR
6,83 EUR
Nastavni listovi iz Bukvar prate sadržaje iz Bukvara. Inovativni i raznovrsni zadaci po...
5,31 EUR
5,90 EUR
Bukvar je kreativan, zanimljiv udžbenik koji sadrži inovativne i raznovrsne zadatke. Sa...
8,38 EUR
9,31 EUR
Pomoć