Udžbenik je koncipiran tako da uvek polazi od onoga što je učenicima poznato iz ranijih razreda ili iz prethodnih lekcija, a zatim se ide ka usvajanju novih i nepoznatih pojmova. Lekcije su obrađene po ERR modelu − evokacija, razumevanje značenja, refleksija. U tu svrhu u udžbenik je uveden lik dečjeg tableta Toše. Na njegovom displeju, na početku svake lekcije, nalazi se uvodni tekst koji će učenike podsećati na predhodno stečeno znanje, bilo iz ranijih razreda ili iz neke od prethodnih lekcija (evokacija). Nakon toga sledi odeljak sa polaznim lingvometodičkim tekstom. On je predstavljen u vidu stripa ili kao književnoumetnički tekst priređen tako da se jasno uoči obrađivana jezička/pravopisna pojava. Potom sledi teoretska razrada date pojave i jasno istaknuto pravilo i norma koju treba zapamtiti (razumevanje značenja). Na kraju svake lekcije dati su zadaci za proveru usvojenosti gradiva (refleksija).